środa, 25 lipca 2012

Już wkrótce...



Koniec. W końcu nadszedł koniec. I nowy początek zarazem. Perfekcyjni wybili się od podłoża i zaczynają szybować! (Choć na razie przypominają trochę plac budowy z tymi białymi paskami i szablonem...)

Jednak już 13 sierpnia mam zaszczyt zaprosić Was na pewne wydarzenie. Tego oto dnia Perfekcyjni otrzymają zaszczytny tytuł "Felida II"! Nastąpi tym samym oficjalne otwarcie bloga.

A co na Perfekcyjnych?
Perfekcyjni, jak na "Felida II", będą kontynuować tradycję "Kociej kroniki", "Fotonotek", postów tematycznych w formie opowiadań i innych, jednakże nie ograniczą się tylko do pociągnięcia tych starych tematów.


W królestwie Perfekcyjnych wyrosną także nowe, młode drzewa, krzewy i kwiaty.
Z drzew wymienić można "Legendy z kotami" lub nieco zmienione opowiadanie "Bursztynowym okiem", krzewów - dodawanie filmów tematycznych, np. w poście o jaguarze, przedstawiające ów kota w sposób inny, niż tylko zastygłego na fotografii; natomiast kwiaty to te drobnostki, które często mogą bloga upiększyć - zdjęcia, które można powiększyć, muzyka filmowa, logo, szablon, a także facebook bloga.

Blogspot dał mi takie możliwości, o jakich mogłam sobie jedynie pomarzyć piszcząc na poprzedniej platformie. Wreszcie mam okazję, by rozwinąć skrzydła! Wreszcie zacznę realizować to, do czego świadomie bądź nie przygotowywał mnie Felid I! Wreszcie wszystko zacznie się na poważnie...


^Ktoś wyczuwa pewne podobieństwo...?
Przy okazji, pozwolę przypomnieć sobie cel Perfekcyjnych. 
To propagowanie świata kotów, szczególnie tych dzikich, często pomijanych i traktowanych "po macoszemu". Moim zadaniem jest wprowadzić Was na ich tajemniczą ścieżkę, wiodącą przez afrykańskie sawanny i pośród gęstwiny wąskich drzew. Moim zadaniem jest pokazać Wam ich wspaniałe królestwo, królestwo perfekcyjnych łowców i to w sposób, w który nie było ono jeszcze dotąd pokazywane.
Notkom encyklopedycznym mówimy NIE! ;)

Cóż... Niedługo wyjeżdżam. Na Mazury. Nie będę mieć dostępu do Internetu, tak więc "zobaczymy" się dopiero po 2 tygodniowej przerwie. ;)

Tak więc... Zapraszam serdecznie 13 sierpnia! :)
***
Informacje
- Oczywiście ta notka taka trochę chaotyczna wyszła. Następne, obiecuję, wyjdą lepiej i pod względem wyglądu, i tekstu.
- Dzikie koty sfotografowane w warszawskim i krakowskim ZOO.

7 komentarzy:

  1. Hej :))
    Jeśli pozwolisz, wpiszę nowy blog do listy informowanych, a jak tylko wrócisz i zaprostestujesz, to oczywiście usunę ;)

    Cieszę się, że nie odchodzisz w ogóle i zapraszam do mnie :)
    Pestka
    /capriola

    OdpowiedzUsuń
  2. Bleh, jaki suchy komentarz ;p
    Oczywiście z niecierpliwością czekam na Twój powrót i nowe posty i ogromnie się cieszę, że wracasz! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)) Wciąż ciągnie mnie do tej blogosfery, czy to na onecie, czy na blogspocie ;).
      Wpadnę, wpadnę - w najbliższym czasie :D.

      Usuń
  3. Dzień dobry, Sylwio :)
    A raczej dobry wieczór, hmm.
    Wiesz, że widziałyśmy się prawie rok temu? Widzę, że wiele się zmienia, wiele, oj, wiele... Zastanawiam się teraz nad pisaniem bloga o mojej życiowej pasji: muzyce. Mogłabym tłumaczyć tam zasady muzyki, pisać życiorysy kompozytorów, interpretować utwory.. Tylko popatrzmy prawdzie w oczy: któż by to czytał? :)
    Byłam ciekawa, co u Ciebie, więc wpadłam. Będę trzymać kciuki za nową odsłonę Felidae. Pamiętaj, że ze strony graficznej zawsze możesz na mnie liczyć, chociaż jeśli chodzi o blogspot, to nie za bardzo się orientuję... Ale zawsze jakieś wskazówki. :)
    Odezwij się do mnie (chyba masz mój telefon...? Jeśli nie, to facebook - Ania Pych), kiedy będziesz chciała i mogła.
    Pozdrawiam,
    ParanoJa
    z dawnego Mruczando.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór :D!
      Taaak, pamiętam, pamiętam to spotkanie!
      Hmm, a wiesz, mogę szczerze przyznać, iż na przykład mnie i owszem by to interesowało. Nie pasjonuję się muzyką tak jak Ty, więc nie ręczę, czy zasady muzyki mogłyby mnie też tak zainteresować, ale interpretacje utworów czy życiorysy kompozytorów... jak najbardziej już tak. Sama coraz częściej czytuję co nieco o muzyce filmowej i ich twórcach. Pomysł z takim blogiem uważam, że jest co najmniej bardzo dobry! A poza tym, pisać można o wszystkim. Jedni tworzą strony o tak przedziwnej tematyce, a zbierają grono fanów! ;)
      Bardzo cieszyłabym się, gdybyś wróciła. Może trochę brakowałoby mi postów o kotach, ale tak myślę i wierzę, że spokojnie udałoby Ci się poprowadzić stronę o muzyce do prawdziwego sukcesu!
      Jestem bardzo ciekawa, jak się to wszystko potoczy i czekam z niecierpliwością na Twą decyzję!
      Miło mi! Dziękuję! I cieszę się :D! A blogspot na pozór jest trochę skomplikowany, lecz daje się ujarzmić ;). Myślę, że Ty, z Twoim graficznym talentem, spokojnie dałabyś radę :D.
      Ja przymierzam się do pewnego projektu, który pewnie znając życie nie wyjdzie, ale zawsze warto mieć nadzieję ;).
      Mam, mam Twój telefon, ale na fb też się odezwę, bo tam chyba łatwiej jest się ze mną skontaktować...
      Pozdrawiam serdecznie! I miłej nocy życzę. Baaardzo cieszę się, że napisałaś :D!

      Usuń
  4. Hej! :)

    Przepraszamy, że dopiero teraz coś tu piszemy, ale niestety miałyśmy sporo obowiązków. Powiemy szczerze że ten Twój nowy blog jest świetny! Przepiękna grafika, bardzo fajny układ, estetyka... Brawo! Z pewnością będziemy tu często zaglądać. Trzymamy kciuki abyś długo prowadziła "perfekcyjnych-łowców". Pozdrawiamy cieplutko! :)

    Animals
    zwierzak-to-przyjaciel [z-t-p.xx.pl]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, rozumiem ;). Wakacje to niestety, a może bardziej stety nie tylko czas spędzony przed komputerem. Ja też miałam ostatnio mało czasu.
      Dziękuję! :D Cieszę się, że nowa odsłona Wam się spodobała! Cóż, mogę dodać - teraz będzie już tylko lepiej :P! Dzięki jeszcze raz!
      Również pozdrawiam!

      Usuń