poniedziałek, 27 maja 2013

Pierwsze urodziny Perfekcyjnych!


27 maja 2012 roku ostatecznie zdecydowałam, że historia Felidae na Onecie dobiegła końca... A była to niedziela. Tak więc dzisiaj, w poniedziałek, Perfekcyjni Łowcy obchodzą swoje pierwsze urodziny, nazywane przeze mnie - "urodzinami ciała".
"Bura - powaga i elegancja", to pierwszy post, który został przeniesiony ze starej odsłony "Felida" na nową. Potem przebrałam, poprawiłam i przeniosłam kolejne 50 postów, by oficjalnie rozpocząć działalność na stronie "Perfekcyjni Łowcy". Z tej okazji nie mam hucznie przygotowanej "imprezy", jak to się przyjęło mówić o "super-notkach". Mam po prostu fotonotkę, poświęconą dwójce zwykłych-niezwykłych kotów i jednocześnie przypominającą o słodkim, nadchodzącym lecie...
Zachęcam do przeglądania zdjęć w powiększeniu ;)!


^Timon w promieniach popołudniowego słońca. Zawsze, gdy patrzę na to zdjęcie, przypominają mi się chwile spędzone na uganianiu się za kotami, na wsi...

^Pańcia - mała, czarna pantera. Uwielbiała przesiadywać pod małą, aczkolwiek bardzo dostatnią w zielone witki wierzbą. 

^Timon podczas zabawy

***
Informacje
- Notka opublikowana "na szybko". Na komentarze, także spod postu poprzedniego, odpowiem po wielkich przeprawach naukowych w mej szkole!
- Zbliża się ostatnia prosta do mety, zwanej "wystawienie ocen". Będę miała niewiele czasu na blogowanie, głównie przez moje ukochane dwa przedmioty - tzw. lingua latina oraz matematykę.
- Zaktualizowałam i poprawiłam post pt. "Tygrys - pręgowany król dżungli", zapraszam do poczytania :).

24 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego "Perfekcyjni" i życzę więcej czasu na TWÓRCZOŚĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! <3 Taka zwykła fotonotka- też dobra rzecz! Te koty są naprawdę piękne. :)
    Ech, to poprawianie ocen. My mamy na karku matmę. ;( Ale mamy nadzieję, że zdamy, choć i tak wisimy na włosku. ;(

    Jeszcze raz- wszystkiego najlepszego dla Perfekcyjnych! Życzymy dużo motywacji do piania i duużej popularności. ;D

    Pozdrawiamy!
    z-t-p.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D

      Nie ma, co nawet myśleć, o niezdaniu! Na pewno się Wam uda ;)! Będę trzymać kciuki :D.

      Jeszcze raz baaardzo dziękuję za życzenia i po prostu za wszystko <33.

      Usuń
  3. Zapraszam serdecznie na nową notkę z najnowszego cyklu, przedstawiającego najbardziej znane, jak i parę nieznanych baśni i bajek związanych z psami. Do tego pojawiła się nowa opcja, o której można przeczytać w zakładce "Listy". Notka powinna pojawić się za około 20-40 minut, za utrudnienia przepraszamy i życzymy udanego nowego tygodnia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, zapomniałam zapisać sobie Twój blog w linkach i w ogóle nie mogłam sobie adresu przypomnieć >< Zaczęłam w panice w katalogu szukać, ale tam nic znaleźć się nie da! Ale już jestem i czytam.
    Gratuluję rocznicy! Teraz to już z górki powinno pójść <3 Oba koty są Twoje? Piękne. Timon jest wspaniały, strasznie mi się to umaszczenie podoba i ta brązowa plamka. Chciałabym kiedyś mieć kota *wzdycha*. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję bardzo :3. Niestety koty nie są moje… Żyją sobie na wsi (gdzie jednak dosyć często bywam). Timon to taki kot o psim charakterze. Wciąż domaga się uwagi ludzi, pcha się po pieszczoty i oczywiście zawsze chodzi za właścicielem. Tak sobie myślę, czy kiedyś nie zacznie aportować xDD.

      Całe życie jeszcze przed nami – może się uda :D. Pozostając na razie w sferze marzeń: myślałaś nad jakąś rasą czy dachowcem?

      Usuń
  5. Pańcia ma śliczne oczka. <3 Zakochałam się w nich!! ;P

    Liquita | www.ToKa.blog.pl |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :3. Najpiękniejsze są pod pewnym kątem - wyglądają, jakby wylała się na nie miedziana farba...

      Usuń
  6. 100 lat, 100 lat - niech "żyje", "żyje" nam! :)

    Czy możemy się nawzajem informować? Mój blog to: RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)).
      Obecnie już nikogo nie informuję (przez moje wielomiesięczne przerwy i tak mijało się to z celem xdd). Ale postaram się wpadać :>.

      Usuń
  7. Też chodziłam do liceum i zdaję sobie sprawę, że nie masz lekko. Trochę cierpliwości, do końca roku szkolnego załatwić wszystkie oceny i potem wrócić na bloga. ;)
    Moim zdaniem ta przerwa wyszła Ci na dobre - wprawdzie w tej notce są tylko 3 zdjęcia, ale ujęcia - tak jak początek Twojego adresu, perfekcyjne. ;)
    Na 1. urodziny tego bloga życzę Ci wszystkiego dobrego, wytrwałości, no i żebyś wróciła w wakacje na bloga. :)
    Pozdrawiam [aw-k.xx.pl]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za miły i budujący komentarz! :3 Przeczytać takie słowa, to największa istniejąca motywacja do dalszego pisania. Tak, tylko pozaliczać to wszystko i będzie KONIEC.

      Usuń
  8. Z zatkanym nosem i gorączką zapraszamy na nową notkę, w której odpowiadamy na pytanie, po co właściwie człowiek organizuje wystawy :)) // Chartykas

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, wszędzie jest pełno nowoczesnych opowiadań i tak dalej, ale jednak to, co najpiękniejsze, najważniejsze i, bądźmy szczerze, zawierające jakiś przekaz znajduję się w historii. Bracia Grimm od dziesięcioleci są znani jako twórcy najpiękniejszych bajek (aczkolwiek trochę brutalnych), ale o tym się zapomina, bo dzisiejsze dzieci myślą tylko o pieniądzach i nowoczesnych gadżetach ;/ Szkoda społeczeństwa, bo się staczamy i to na dno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem jest w tym, że te wszystkie nowoczesne opowiadania praktycznie są o tym samym. Trudno przebić się ponad pożądaną przez wszystkich "przeciętność".
      Taaak, a w historii jest wiele motywujących i pięknych tekstów :3.
      Mnie też przeraża to, co teraz się dzieje. Stawianie za najwyższą wartość pieniądza prowadzi przecież w gruncie rzeczy donikąd ;d.

      Usuń
  10. Rozszalałam się? Coś Ty! ja po prostu wracam do mojego starego tempa, o dziwo napisałam parę nowych szkiców, kończę stare cykle i opisuję zaległe rasy miesiąca. Postęp jest, ale niewielki. Ale dumę czuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, dla mnie się rozszalałaś :D. Ale przynajmniej mam co czytać!
      Zdziwiłabym się, gdybyś jej nie czuła xD.

      Usuń
  11. Szkoda, że nie są Twoje, słodkie są. Bardzo podobają mi się norweskie leśne, maine coony, czy neva masquerade (nie wiem, czy dobrze piszę). Wspaniałe są też, i też moje ulubione, szkockie foldy. Mam bzika na punkcie ich uszu. I także amerykańskie curly. Ale bądź co bądź dachowce też są cudowne (rudy, rudy, błagam, rudy!), aczkolwiek kot pozostanie chyba w sferze marzeń, bo mój chłopak ma na nie alergię i prędzej by się zakichał na śmierć, niż żył z kotem. Ale mam plan. Coś wymyślę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, że nie moje ;p. Chyba najpiękniejsze kociaki, jakie tam kiedykolwiek żyły...
      Och, Maine Coony są cudowne! I Nevy :3. Ostatnio, patrz-wczoraj, gdy byłam na wystawie zakochałam się w syberyjskich...
      No po prostu doskonale Cię rozumiem z tymi kotami :D.
      A co do alergii - w końcu nie jest wieczna, poza tym chyba istnieją rasy nieuczulające. Jednak nie wiem na 100%, jak z tym jest. Wiele źródeł mówi, co innego.
      Trzymam kciuki, żebyś coś wymyśliła ;).

      Usuń
  12. Hm, tutaj też jest opcja "dodaj z worda", czy coś takiego. Musiałabym to kiedyś wypróbować. Może można działać cuda? :)

    Barwna osobowość? A dziękuję, to bardzo miły komplement :)) Ogólnie, jak ja to lubię mówić, mam lekko (bardzo) w czubie i małe (tycie) rozdwojenie jaźni. I szurniętego chłopaka, co mi wcale nie pomaga. No i mam fioła na punkcie kilku(nastu) rzeczy. Nie jest źle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś, w poprzedniej erze Onetu, był jakiś "sposób na cud", który widziałam na jednym blogu. Było właśnie kilka zdjęć, a obok nich normalnie tekst. Może i teraz coś takiego istnieje, tylko się dobrze zakamuflowało?

      A nie ma za co :>. Po tym, co Ci wyszło z "testu" nie mam wątpliwości :D. Hmm, ale przynajmniej nikt nie narzeka na nudę! Pierwiastek szaloności zawsze spoko xdd.

      Usuń
  13. Życzę miłej nocy :))) // Chartykas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, patrząc, że mamy już popołudnie, życzę miłego dnia :D.

      Usuń