wtorek, 24 grudnia 2013

Święta, święta!


Chciałabym życzyć Wam pięknych, ciepłych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia! Spełnienia marzeń, dużo radości i zdrowia, bogatego Mikołaja a także... "wszystkiego miauczącego, mruczącego i puszystego" :D.
A w nowym roku życzę Wam wielu sukcesów, nowych przyjaźni, nowych, dobrych doświadczeń, czasu na rozwijanie pasji i po prostu, by nadchodzące 365 dni były lepsze niż ostatnie 365 dni : P.
Wszystkiego najlepszego!
Neva, Kicia i Denar

***
Krótkie informacje
- W blogosferze pojawię się najprawdopodobniej po Świętach, a wtedy zajrzę na Wasze blogi, poczytam posty i odpowiem na komentarze - blogowe jak i "listowe" ;). Jeszcze raz - wszystkiego dobrego!!!
- Czapka: gallery.yopriceville.com

7 komentarzy:

  1. Hejo! :)

    My także życzymy Tobie Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku! <3
    Denarek w mikołajowej czapie na początku notki- słodziak! Kociorro również prezentuje się jak zawsze znakomicie. :3

    Do Nowego Roku! :)
    Pozdrawiamy!

    z-t-p.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem! Dla ciebie i twoich kotków (choć już po świętach) ;3

    Jak wrócisz, może odwiedzisz KK? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że niedługo wrócisz do blogowania. Twoje posty zawsze czytało się z ciekawością, przyjemnością i czekało na więcej. Koty świetnie się prezentują w tych świątecznych odsłonach. Pozdrawiam. Kraina Dzikich Zwierząt zaprasza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze na dobre nie wróciłam, a już znikłam :) Przepraszam Cię bardzo, ze dopiero teraz odpisuję. Dziękuję za odwiedzenie Skrzydlatych przyjaciół, no tak, zmieniłam adres blogowania :) Mam nadzieję, że damy radę się częściej odwiedzać w blogosferze.
    Co do dokarmiania, to wtedy dokarmiałam, ale ptaki nie przychodziły, był też czas (hm .. +10st.), że nie sypałam karmy, bo skoro ciepło, ptaki nie zaglądają jakoś szczególnie. Z drugiej strony jednak zima. Trudne te anomalie.

    U mnie dziś wyszła druga notka, serdecznie Cię na nią zapraszam.
    Pozdrawiam Cię cieplutko, do napisania

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam serdecznie na nowy post na blogu Skrzydlaci przyjaciele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie prowadzony blog, będę tu częściej zaglądać :) Szkoda tylko że posty tak rzadko

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że masz taki zastój na blogu, ale co zrobić jak nie ma czasu :( Mam nadzieję że szybko wrócisz. Mogłabyś mnie informować o nowych postach? [futerkowy.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń