poniedziałek, 24 grudnia 2012

60. Świąteczna fotonotka


Witam wszystkich! Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym złożyć Wam najlepsze życzenia! Zacznijmy od klasycznego: dużo zdrowia, mnóstwa radosnych chwil i pomyślności! I oczywiście wspaniałych Świąt, spędzonych z rodziną! Jednak przede wszystkim spełnienia marzeń - wszystkich, realnych jak i nieco mniej realnych! Niech nigdy nie opuszczają Was: odwaga i wiara w siebie, a w przypadku artystów bądź pisarzy - także wena.
Również Waszym zwierzakom - nie tylko kotom! - chcę życzyć wszystkiego najlepszego!;)

Jako, że nigdy nie byłam mistrzem w składaniu życzeń, przygotowałam krótką, świąteczną fotonotkę. Jej bohaterem jest młody kocur, o trafnym imieniu Timon.






Informacje
- Zmiana w zakładce "Blog z muzyką!". Jeśli lubicie lekturę z zimowym, spokojnym i lekko tajemniczym podkładem muzycznym, to "Ice Dance" (którego autorem jest Danny Elfman, a sam utwór pochodzi z filmu "Edward Nożycoręki") jest wprost dla Was :).
- Wkrótce postaram się również stworzyć nowy szablon!
Wesołych Świąt!

15 komentarzy:

  1. Również życzymy Wszystkiego Najlepszego! Timon jest pięknym kocurem. :) Pozdrawiamy! z-t-p.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do komenatarzy na moim blogu (http://kraina-dzikich-zwierzat.blog.onet.pl/) to spokojnie, bo wszystkie się publikują tylko dopiero po moim zatwierdzeniu.

    Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie Timona "napastliwe gryzienie gałęzi". Też miałam kiedyś podobnego kocura. Kiedyś znalazłam malucha na ulicy i przygarnełam, bo myślałam że wyrośnie z niego "normalny" kot. A on okazał się wyjątkowo wieeelkim kotem. Niestety już nie żyje...

    Także życzę Wesołych Świąt i zapraszam do Krainy Dzikich Zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać drugie zdjęcie ;)

      Usuń
  3. Timon jest bardzo fotogeniczny, trzeba przyznać. Nie wiem jak udało Ci się uchwycić, w tak dobrej jakości, tę chwilę na zdjęciu 3, ale naprawdę prezentuje się wyjątkowo :)

    Dziękuję za piękne życzenia. Ja Ci życzę wszystkiego co najlepsze, worka szczęścia, kupy radości i duużo zdrowia w Nowym Roku :) I przede wszystkim spełnienia marzeń, żebyś zawsze miała siłę o nie walczyć i żeby każda chwila w Twoim życiu była jak najlepiej wykorzystana ;*

    Pozdrawiam cieplutko
    Ptasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty wspaniale pasują do zimowego otoczenia, wychodzą świetne zdjęcia. :) Timon także. ;)
    Moim zdaniem obecny szablon jest bardzo dobry, ale jeżeli chcesz zmian, to chętnie zobaczę nowy owoc Twojej pracy.
    Wesołych Świąt, jeszcze raz! [aw-k.xx.pl]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż czasami trudno je sfotografować xd.
      Dziękuję, cieszę się, a zmian... Już mi się odechciało. Chyba wolę skupić się na ważniejszych problemach przy tym, co mam ;).

      Usuń
  5. U mnie nowa notka. Tym razem opis kotowatego :)
    Zapraszam na http://kraina-dzikich-zwierzat.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ostateczny szablon! Święta w sumie już minęły, ale życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;). Miło jest mi czytać pochlebną opinię o szablonie, od takiej graficzki ^^. Cóż, mnie pozostaje życzyć... Udanych, ostatnich dni ferii!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Jak tam minęły święta? :D
    Drugie zdjęcie jest zawodowe!!!! <333
    Pozdrawiam,
    Liquita | ToKa.blog.pl |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta całkiem przyjemnie, podobnie jak ferie xd.
      Dziękuuuję i pozdrawiam! :D

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, przez przypadek usunęłam swój komentarz, ale napisze jeszcze raz :P

    Dzięki za wizytę na moim blogu.
    Super że kolejny raz spotykam osobę o podobnych zainteresowaniach i pasji :)Miło mi Ciebie poznac :)
    PS: Uwielbiam Elfmana ! Piękna, magiczna muzyka stanowiąca nieodłączny element filmów Tima Burtona
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się ucieszyłam :D. Mnie również jest bardzo miło!
      Muzyka Elfmana jest zawsze dość niezwykła i przepełniona fantazją, podobnie jak jego nazwisko ;).
      Pozdrawiam!

      Usuń